سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
آیت الله ناصری - یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد موضع گیری اخیر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم دریایی نوشهر علیه عربستان را مقتدرانه، حکیمانه وشجاعانه دانست و گفت: امیدواریم دولتمردان بیانات کوبنده مقام معظم رهبری در مورد اقدامات رژیم آل سعود و لزوم احترام آنها به زائران ایرانی را سرلوحه کار خود قرار داده و و با جدیت با دشمن سخن بگویند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی یزد که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ضمن محکومیت جنایت رژیم آل سعود در منا و تسلیت به بازماندگان و تبریک عبد سعید غدیر خم و هفته نیروی انتظامی و همچنین تشکر از فعالیت های انجام گرفته در خصوص تحقق امنیت و آرامش در جامعه اظهار داشت: پلیس باید همواره فعالیت های خود را با همکاری مردم انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه پلیس باید با توکل بر خدا و تکیه بر ارزش ها وظایف خود را جدی انجام دهد گفت: نیروهای پلیس مسئولیت بسیار سنگینی به عهده دارند و فعالیت نیروی انتظامی از متنوع ترین و سخت ترین رسالت ها در راستای برقراری امنیت در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه بوده که باید همواره جدی گرفته شود.

امام جمعه یزد با بیان اینکه بیداری و هوشیاری و دانش به روز نیروهای نظامی سبب شده هیچ‌یک از دشمنان ما جرأت نزدیک شدن به مرزها را نداشته باشند گفت: بخش قابل توجهی از امنیت و اقتداری که این نظام در منطقه و جهان داراست مرهون شجاعت و رشادت‌های مقام معظم رهبری، روحیه جانفشانی، ایمان و ولایتمداری مردم و رشادت نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در مرزها است.

وی با بیان اینکه هر چند که هزاران زائر مسلمان با لبان تشنه در گرمای طاقت فرسای عربستان به سعادتی ابدی دست یافته اند اما بی کفایتی رژیم آل سعود در مدیریت حج امسال و کشتار مسلمانان فراموش شدنی نیست.

آیت الله ناصری موضع گیری اخیر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم دریایی نوشهر را مقتدرانه، حکیمانه وشجاعانه دانست و افزود: مقام معظم رهبری با سخنان کوبنده خود در این دیدار قدرت و اقتدار نظام مقدس اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و این موضوع را یادآور شدند که دشمن به هیج وجه توان مقابله با نظام ما را ندارند زیرا ملت قهرمان ایران با هوشیاری و ولایتمداری خود تمامی اهداف و توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این اقتدار، مواضع رژیم آل‌سعود را نیز تغییر داد، خاطر نشان کرد: بیانات کوبنده مقام معظم رهبری در مورد اقدامات این رژیم و لزوم احترام آنها به زائران ایرانی، سبب شد تا رژیم آل سعود تا حدی مواضع خود را تغییر دهد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه امیدواریم دولتمردان نیز این شیوه رهبری نیز را اتخاذ کنند و با جدیت با دشمن سخن بگویند ادامه داد: این موضع گیری قاطع ولی امر مسلمین سبب درک قدرت ایران توسط ایادی استکبار و رژیم آل سعود شد و دیدید که پیام تسلیت صادر کردند و از مواضع خود عقب نشستند که این یکی از برکات وجود ولی فقیه در جامعه اسلامی ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha